3 profesjonalne usługi

3 powody aby wybrać Telekadrę!


I. Wyspecjalizowana rekrutacja

Zapewnij swoim projektom sprzedażowym wysoką frekwencję pracowników oraz znaczące ograniczenie rotacji. Proponowany przez nas, wieloetapowy proces weryfikacji kandydatów, pozwala na wybór osób, które charakteryzują się cechami dobrego sprzedawcy. Doskonale znamy rynek i zdajemy sobie sprawę z wagi skuteczności działań sprzedażowych podejmowanych przez naszych Partnerów. Dlatego w końcowym etapie naszym Partnerom przekazujemy sprzedawcę, nie kandydata. To nas wyróżnia!

Sprawdzony, własny model poszukiwania i selekcji kandydatów, pozwala nam dostarczać pracowników do największych firm z branży Call Center i handlu.

Rekrutujemy inaczej:

Współpracujemy z najpopularniejszymi portalami pracy.

Posiadamy własne studio graficzne odpowiedzialne za projekty.

Codziennie obsługujemy ponad 200 ogłoszeń.

Regularnie pozycjonujemy nasze ogłoszenia.

Posiadamy zespoły ankieterów mobilnych w wybranych lokalizacjach.

Uczestniczymy w targach pracy.

II. Leasing pracowniczy

Szukasz sposobu na obniżenie kosztów swoich projektów? Skorzystaj z usługi leasingu pracowniczego i zaoszczędź nawet 30% wydatków związanych z zatrudnieniem. Planuj i precyzyjnie kalkuluj inwestycje kadrowe w oparciu o prosty współczynnik procentowy. Nie myśl o umowach, ZUS-ie, Urzędzie Pracy i wystawianiu PIT. Przekaż nam formalne obowiązki spoczywające na pracodawcy i w pełni poświęć się kierowaniu swoim biznesem.

W ramach leasingu przedmiotem umowy nie jest Pracownik, lecz usługa, którą ten pracownik będzie wykonywał.
Co istotne, całkowity koszt takiej usługi można zaliczyć do kosztów prowadzenia działalności firmy.


Chcę porozmawiać o leasingu

III. Szkolenia - podnoszenie kompetencji

Telekadra specjalizuje się w tworzeniu i prowadzeniu szkoleń rozwojowych dla biznesu,
które są praktyczne w zastosowaniu i dostosowane do polskich warunków.
Prowadzimy szkolenia zamknięte dla firm, szkolenia otwarte, oraz warsztaty umiejętności.


Komunikacja interpersonalna i budowanie relacji z klientami
Telefoniczna rozmowa i prezentacja handlowa
Profesjonalna obsługa klienta przez telefon
Aktywne techniki sprzedaży
Techniki finalizacji rozmowy handlowej
Postawa asertywna w obliczu obiekcji klienta
Systematyczna realizacja planów sprzedażowych
Przywództwo w grupie.
Zarządzanie zespołami handlowymi.
Controlling zespołów sprzedażowych.
Sposoby kreatywnej motywacji sprzedawców.

Komunikacja interpersonalna i budowanie relacji z klientami
Telefoniczna rozmowa i prezentacja handlowa
Profesjonalna obsługa klienta przez telefon
Aktywne techniki sprzedaży
Techniki finalizacji rozmowy handlowej
Postawa asertywna w obliczu obiekcji klienta
Systematyczna realizacja planów sprzedażowych
Przywództwo w grupie.
Zarządzanie zespołami handlowymi.
Controlling zespołów sprzedażowych.
Sposoby kreatywnej motywacji sprzedawców.